Chłodnie, izotermy
Izolowanie furgonów
Kabiny sypialne
Kontenery
Plandeki i namioty
Przewóz piskląt
Przyczepy
Spojlery i owiewki
Skrzynie ładunkowe
Wywrotki
Windy hydrauliczne
Zbiorniki paliwa
Żurawie HDS

 

 

 

 

Skrzynie z plandeką

Skrzynia z plandeką wykonana jest w oparciu o ramę pośrednią  ze stali o podwyższonej wytrzymałości. Daje to wyższą trwałość oraz mniejszą wagę co przekłada się na wysokie parametry użytkowe nadwozi produkowanych przez ACORD. 

Burty aluminiowe anodowane o wysokości zgodnie z życzeniem klienta i zawiasami w osi dolnej (w osi górnej dla skrzyń do zboża), zapewniają lekkość i trwałość konstrukcji. Przednia ściana zabezpieczająca kabinę kierowcy, wykonana jest  ze sklejki wodoodpornej lub szlifowanych desek drewnianych. 

Stelaż plandeki stalowo – aluminiowy, łatwo demontowany, daje możliwość demontażu plandeki we własnym zakresie w zależności od chwilowego zapotrzebowania użytkownika. Dodatkowo wyposażony jest  w listwy wewnętrzne, drewniane zabezpieczające plandekę przed rozdarciem. 

Kolor plandeki dobierany jest na życzenie klienta. Oferowana plandeka posiada możliwość założenia zabezpieczeń celnych. 

Kłonice (słupki burtowe) łamane umożliwiające szybki demontaż, dzięki czemu z nadwozia skrzyniowego można uzyskać platformę ładunkową nieograniczoną  burtami. 

Skrzynia z plandeką, plandekiPodłoga skrzyni wyłożona jest sklejką wodoodporną anty-poślizgową foliowaną o grubości 12 do 30 mm, w zależności od ładowności pojazdu i życzenia klienta i dobierana jest w taki sposób aby maksymalnie zwiększyć trwałość skrzyni. Montowane oświetlenie obrysowe instalowane jest zgodne z przepisami o Ruchu Drogowym. Nadkola z fartuchami przeciw błotnymi nad kołami osi tylnej zabezpieczają spód skrzyni przed zabrudzeniem w warunkach drogowych. Dodatkowe uchwyty montowane w podłodze do zabezpieczenia towaru podczas transportu zapewniają wysokie bezpieczeństwo przewożonego ładunku. Stopień burtowy montowany na tylnej burcie ułatwia inspekcję skrzyni ładunkowej. Wszystkie elementy stalowe zastosowane w konstrukcji nadwozia są poddawane są śrutowaniu, a następnie malowane, dzięki czemu klient otrzymuję lepszą gwarancję dotyczącą zabezpieczenia antykorozyjnego.  Końcowy kolor odpowiada kolorowi kabiny kierowcy, lub inny zgodnie z życzeniem klienta .  Dla samochodów klasy od N2 (powyżej 3,5 tony masy całkowitej, w zestawie są boczne urządzenia zabezpieczające, tzw. listwy przeciw rowerowe.

W szkielecie nośnym plandeki istnieje możliwość zainstalowania mechanizmu pozwalającego na regulowanie wysokości plandeki w określonym zakresie.

 

Wyposażenie

  • stopień wejściowy montowany na tylnej burcie, 
  • nadkola z tworzywa z fartuchami przeciwbłotnymi, nad osią tylną,
  • światła gabarytowe boczne i obrysowe tylne, boczne urządzenia zabezpieczające przed wjechaniem z boku,(dla pojazdów od N2), uchwyty blokujące towar podczas transportu, 
  • kłonice wypinane, umożliwiające szybki demontaż, 
  • burty aluminiowe anodowane

Przykładowe dodatki

  • Skrzynka narzędziowa zamykana na klucz z tworzywa sztucznego umożliwia przechowywanie po za kabiną kierowcy niezbędnych akcesoriów i narzędzi. 
  • Zbiornik na wodę montowany pod nadwoziem, poprawia warunki socjalne kierowcy na długich trasach. 
  • Cynkowanie ogniowe profili stalowych – umożliwia dodatkowe zwiększenie odporności na korozję i wydłużenie czasu eksploatacji nadwozia. 
  • Malowanie burt w kolorze nadwozia, daje możliwość dopasowania samochodu do stylistyki i wzornictwa floty samochodowej klienta. 
  • Oświetlenie przestrzeni ładunkowej, umożliwia prowadzenie szybkich i bezpiecznych prac za i wyładunkowych także po zmierzchu.
  • Tylne zamknięcie nadwozia w postaci burty otwieranej na boki 270 (stopni), ułatwiającej otwieranie burty przy rampach załadowczych, zabezpieczonej w pozycji otwartej przed zamykaniem. 
  • Zewnętrzne zamknięcia montowane na obu skrzydłach drzwi tylnych,
  • Wysuwana drabinka przy drzwiach lub burcie otwieranej na boki,
  • Dodatkowe urządzenia do zabezpieczenia ładunku przed przesuwaniem podczas transportu, takie jak np. belki rozporowe, pasy z napinaczami pozwalają zabezpieczyć przewożony towar.
  • Pokrycie podłogi blachą aluminiową antypoślizgową, zwiększa bezpieczeństwo szczególnie przy przewozie materiałów niebezpiecznych przy których należy wyeliminować np. iskrzenie.
  • Tylne zamknięcie w formie poziomej klapy współpracującej z platformą załadowczą. 
  • Platformy załadowcze (AMA, BAR, DAUTEL, itp.), z dopuszczeniem przez UDT.
  • Żurawie za i wyładowcze (FASSI, PALFINGER, HIAB, itp.), z dopuszczeniem przez UDT. umożliwiające zwiększenie możliwości pojazdu w zakresie samozaładunku i samowyładunku przy obsłudze jednoosobowej. 
  • Plandeka wykonana jako kurtyna z naciągami lub bez.
  • Możliwość wykonania ramy pośredniej z wiązaniem spodu z wysokiej jakości stopów aluminiowych, daje możliwość dodatkowego zwiększenia ładowności samochodu przy niższej masie zabudowy. Jest to szczególnie korzystne dla samochodów dostawczych o masie całkowitej do 3,5 tony.

Ulotka informacyjna o produkcie w formacie pdf.

Zobacz jak powstają nadwozia:

Szczegółowe informacje o produkcie  można uzyskać w 

Dziale Obsługi Klienta.

Ostatnia aktualizacja: 2005-01-27

 

Chłodnie, izotermy ] Izolowanie furgonów ] Kabiny sypialne ] Kontenery ] Plandeki i namioty ] Przewóz piskląt ] Przyczepy ] Spojlery i owiewki ] [ Skrzynie ładunkowe ] Wywrotki ] Windy hydrauliczne ] Zbiorniki paliwa ] Żurawie HDS ]

 

Copyright © 2004 by ACORD All rights reserved.

 skrzynia, skrzyniowiec, z plandeką, plandeka